مقالات

پزشکان چه پوششی باید داشته باشند؟

پوشش صحیح پزشکان

پوشش صحیح پزشکان چگونه است؟ ما اغلب افراد و کارکنان بیمارستان ها را با ظاهری یکنواخت مشاهده کردیم، پرستاران در اسکراب، پزشکان با کت و شلوار و غیره. اما موسسات مختلف اغلب از لباس‌های منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند و ممکن است بسته به موقعیت به سطوح مختلف رسمی نیاز داشته باشند. حتی جراحان به ندرت تمام روز را در لباس استریل می گذرانند. «زمان کار» نیز الزامات خاص خود را دارد.

فرآیند استخدام به اندازه تصمیم برای خرید دستگاه MRI جدید برای بیمارستان مهم است. ظاهر آراسته نشان می دهد که به جزئیات کار توجه کرده اید و کارفرما فکر می کند که برای مصاحبه آماده هستید. در این مقاله به بررسی پوشش مناسب برای شما عزیزان می پردازیم.

نکات مهم درباره پوشش صحیح پزشکان

کت و شلوار مناسب ترین پوشش برای پزشکان است

بهترین و رسمی ترین لباس برای حضور در مجالس رسمی و اداری، کت و شلوار است. پوشیدن کت و شلوار با دو دکمه، یک ردیف دکمه و الگوی معمولی انتخاب بسیار خوبی است. کت و شلوار باید طوری تناسب بدن را داشته باشد که کت، چروک و کشیدگی نداشته باشد، درز شانه باید درست روی شانه باشد، حتما از کت و شلوارهایی با برش پشت استفاده کنید. رنگ های مناسب برای کت و شلوار، رنگ های خنثی مانند سرمه ای، طوسی و مشکی هستند.

روپوش پزشکی مناسب

از پوشیدن شلوارهای گشاد یا خیلی تنگ جدا خودداری کنید. رنگ شلوار باید با رنگ کت و از همان جنس همخوانی داشته باشد. وسایل بزرگ را در جیب شلوار قرار ندهید. جیب های پر و بزرگ استایل شما را زیر سوال می برند.

پوشش صحیح پزشکان

پیراهن برای زیر کت مناسب است

پیراهنی که زیر کت خود می پوشید باید متناسب با اندام شما باشد تا شلخته و نامرتب به نظر نرسد. اگر رنگ کت روشن است توصیه می شود برای پیراهن رنگ تیره انتخاب کنید در حالی که اگر رنگ کت تیره است بهتر است پیراهن روشن انتخاب کنید. مناسب ترین و بهترین رنگ برای پیراهن ها سفید و آبی آسمانی است. آستین ها باید حدود 1.5 سانتی متر خارج از آستین کت شما باشد. یقه باید بسته و کشیده باشد تا مرتب به نظر برسد.

خوب است در انتخاب کراوات مناسب کمی هوشمند باشید. رنگ های منحصر به فرد و روشن و خطوط مورب را فراموش نکنید، این طرح ها و رنگ ها به لباس شما ظرافت و مد خاصی می بخشد، نوع کراوات تاثیر مثبتی در ظاهر شما دارد، بستن کراوات ساتن و براق را فراموش نکنید.

استفاده از کفش رسمی

بهترین و رسمی ترین کفش برای محیط های کاری و تجاری، کفش های مشکی آکسفورد هستند. حتماً قبل از رفتن به محل کار مورد نظر خود کفش های خود را کاملا خیس کرده و گرد و غبار آن را پاک کنید. از پوشیدن کفش های لوفر و گوه ای خودداری کنید. این کفش ها استایل شما را کلاسیک جلوه می دهند.

ساعت خود را فراموش نکنید

برای اینکه دائما از گوشی خود برای بررسی زمان استفاده نکنید، توصیه می شود ساعت مچی مخصوصا فلزی و نقره ای تهیه کنید، معمولا ساعت مچی فلزی رسمی تر از ساعت مچی چرم است.

داشتن یک خودکار زیبا

فراموش نکنید که همیشه یک خودکار زیبا و نسبتاً گران قیمت همراه خود داشته باشید. این جزئیات کوچک تأثیرات مثبت زیادی بر ظاهر شما و درک دیگران از شما دارد.

دکمه سر دست شیک

اگرچه یکی از کوچکترین وسایل است، اما نقش مهمی در جذابیت و ظاهر شیک و باکلاس دارد. بهتر است رنگ دکمه را با رنگ ساعت و سایر لوازم جانبی خود هماهنگ کنید.

جمع بندی

شما می توانید برای خرید لباس اتاق عمل و جراحی و همچنین لباس های پرستاری از اسکراب جراحی های مجموعه مدیفرم دیدن فرمایید تا متناسب با سایز و سلیقه خود لباسی مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *