مقالات

بهترین برندهای اسکراب جراحی 2022

اسکراب جراحی سبز خردلی

از آنجایی که اسکراب های جراحی برای بهداشت طراحی شده اند، باید به طور منظم تمیز و شسته شوند. همچنین از اسکراب ها به عنوان لباس فرم در حرفه پزشکی استفاده می شود. به خصوص در چند سال گذشته به دلیل شیوع COVID-19، خرید اسکراب به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به همین دلیل ما لیستی از بهترین اسکراب های جراحی را برای شما گردآوری کرده ایم.

انواع برندهای اسکراب جراحی

1- برند FIGS

FIGS یک برند آمریکایی مراقبت از پوست است که در سال 2013 توسط هدر هاسون و ترینا اسپیر تأسیس شد که هر دو به عنوان مدیر عامل مشترک فعالیت می کنند که هر ساله جزو بهترین برندهای اسکراب جراحی در جهان است. در حال حاضر دفتر مرکزی آن در سانتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت اسکراب و سایر روپوش های پزشکی و سایر محصولات از جمله: تاپ اسکراب، شلوار اسکراب، کت های آزمایشگاهی را در رنگ ها و سبک های مختلف ارائه می دهد. آنها ماسک های صورت را به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 به سهام خود اضافه کرده اند.

2- برند Cherokee

یک برند بین المللی پوشاک و کفش آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شرمن اوکس، کالیفرنیا قرار دارد. برند چروکی توسط جیمز آرگیروپولوس (پسر یک مهاجر یونانی) در سال 1973 تاسیس شد. پوشاک پزشکی چروکی به دلیل راحتی و کیفیت، برند مورد علاقه متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها است. به علاوه، هر فصل، برند چروکی طرح‌ها، پارچه‌ها و مدل‌های جدید کفش‌های ورزشی را ارائه می‌کند.

3- برند Dickies

شرکت تولیدی ویلیامسون-دیکی یک شرکت پوشاک است که بیشتر به خاطر بزرگ‌ترین برندش، دیکی، شناخته می‌شود. این شرکت در سال 1922 در فورت ورث، تگزاس توسط C. N. Williamson و E. E. “Conel” Dickie تاسیس شد. امروزه، Dickies یک برند جهانی است که در بیش از 100 کشور جهان یافت می شود و لباس کار را در صنایع خودروسازی، هتل سازی و پزشکی طراحی می کند. در زمینه تولید و فروش فعالیت می کند.

4- برند koi

در مقایسه با غول های صنعت، کوی اسکراب یک شرکت جدید است که در سال 2006 تاسیس شد، اما در مدت زمان کوتاهی، کوی به دلیل منحصر به فرد بودن و طراحی های خلاقانه، جایگاه خود را در بین شرکت های پیشرو در بازار جهانی پیدا کرد.

5- برند Çizgi

یکی دیگر از برندهای جراحی که در زمینه تولید و فروش محصولات پزشکی از جمله کفش، کلاه و غیره تخصص دارد. شرکت پوشاک پزشکی Çizgi در سال 2004 در ترکیه تاسیس شد.

6- برند mediform

برند مدیفرم معروف ترین برند اسکراب و روپوش جراحی در ایران است. کیفیت اسکراب های مدیفرم از آن نوع است که در حال حاضر توسط پرسنل پزشکی در چندین کشور خلیج فارس و اروپای شرقی استفاده می شود. بهترین قیمت و کیفیت را از مدیفرم بخواهید.

اسکراب جراحی سبز خردلی

جمع بندی

شما می توانید برای لباس اتاق عمل و جراحی و همچنین لباس های پرستاری از اسکراب جراحی های مجموعه مدیفرم دیدن فرمایید تا متناسب با سایز و سلیقه خود لباسی مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *